lyxmuffins

Hade ju tänkt spara, men jag kunde inte hålla mig från dessa lyxmuffins längre! XD Smög in och hämtade en av dem i frysen... tillsammans med te blir det riktigt kalas :P


Hur sugna blir ni nu? :P Den lilla chokladkakan är från Lidl! Provade en ny sort (ny för mig iaf), och den var riktig god! Påminner lite om Kinder ägg, som är den absolut godaste chokladen :P
(men usch, jag måste sluta köpa såna här onyttigheter! XD)


Sitter här och lyssnar på FFVII OST och nostalgar (är det ett ord?) mig! Ska spela om det sen när jag är sommarledig ♥

Vad är det för fel på LJ?! Jag som vill kolla mina comms... attan XD Då blir det HEY! HEY! HEY! med Arashiii

Kommentarer
Postat av: Linda

Oh vad GODA muffinsen ser ut! :P ♥



Nostalgi är härligt! :D



Nejmen, strular LJ? D:

2009-06-02 @ 20:24:03
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Ohh älskar nostalgi! Vill med spela om FF!



Och dom muffinsen ser goooda ut!! Vill ha nuuuu...måste köpa..beroende...

2009-06-02 @ 21:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0