Blandade JE updates

Tegomass uppträder på Music Station nästa vecka. Andra medverkande är bl.a. ORANGE RANGE och Koda Kumi.

☆ Release datumet för den svenska versionen av Tegomass singel Tanabata Matsuri har flyttats fram till 8 juli.

29 juli släpper Nippan IPS en bok med titeln Johnny's Gekiteki Before After. Det är en samlingsbok innehållande, Arashi, KAT-TUN, Kinki Kids, SMAP, V6, TOKIO, Tacky & Tsubasa, och fler! Inkluderar sällsynta foton från deras debut, och nya foton. 112 sidor i färg, storlek A5. Förhandsboka HÄR!

För sina roller i Scrap Teacher och 1 Pound Gospel blev Yamada Ryosuke (Hey! Say! JUMP) belönad med The Newcomer of 2008 Award (TV Navi, maj). Grattis Yamada! (Källa)


Skådespelarna från kommande dramat Orthros no Inu medverkar i Tokyo Friend Park II. Det kommer spelas in den 13 juli, och medverkar gör Takizawa Hideaki, Nishikido Ryo och Mizukawa Asami.


☆ Gokusen THE MOVIE släpps den 11 juli, och Kamenashi Kazyua (KAT-TUN) medverkade vid ett Premium Event som hölls den 30 juni.
Här är hans meddelande:
“God morgon.
Allt mitt arbete idag är kopplat till Gokusen!
Ahh, jag bara älskar ‘Gokusen’.
Jag ska strax upp på scen nu!

Mitt huvud är fullt med ‘Gokusen’.
Och ännu mer, det känns som om jag verkligen förvandlats till Ryu!
Vi ses på bion!”

Senare i höst kommer musikalen DREAM BOYS sättas upp igen, med Kame i huvudrollen. Medverkar gör också Shibutani Subaru (Kanjani8) och Tegoshi Yuya (NEWS). Det blir totalt 38 shower, med start i september.

Källa: MUSIC JAPAN+


Kommentarer
Postat av: Linda

Ooh vad mycket spännande som händer i JE världen! :D Längtar till Gokusen-filmen! :D NY DREAM BOYS! ♥ Underbart! :D

2009-07-04 @ 15:35:36
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: Naka

Wow häftig! ;) Jag älskar Orange Orange, Koda Kumi och Yamada Ryosuke ^__^

2009-10-14 @ 19:43:08
URL: http://naka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0