nämen

SVAR PÅ KOMMENTARER I TIDIGARE INLÄGG          

@ Sandra: Jo, jag tog några stycken :D Ska zippa dem o skicka till dej!

@ Linda: Men eller hur! XD Det blir fängelse för mej nu xDD

@ Jaedze: Förhandsbokning? Vad bra! Då behöver man inte köa så länge, antar jag :P

@ sofia: TV-licensen = pain D:



Jaha, då var man helt plötsligt ofrivilligt ledig på grund av för lite att göra på jobbet D: Hoppas det inte blir längre än en vecka, jag har väl pengaproblem nog som det är! >.<;; Får se till att vara riktigt produktiv under den lediga tiden, städa och organisera datorn och annat krabb. En bra sak dock, de trodde att sen när vi kommer tillbaka kommer det nog vara till mitten av juni. Så jag hoppas verkligen! :D

★ ★ ★

Var en himla lång dag på jobbet, så nu sitter jag bara och myser framför datorn med en kopp te. Kollar lite Butoukan. JISSES vad dessa killar kan dansa! Just detta performance, Grateful World, måste vara deras bästa. Får för övrigt en massa sommarkänslor av denna låten XD Vet inte varför, men jag tänker... grillkväll på balkongen och Grateful World i bakgrunden! MYS :D Har du detta klippet, Linda? Från Shounen Club, daterat 2008.10.05. Jag hittade det i min Mina Dokument mapp nämligen, och hade inte sett det innan XD;;;

★ ★ ★

KAT-TUNs Maru har vunnit en award för bästa nykomling i drama (RESCUE)! :D Verkligen välförtjänt, han är grymt bra i RESCUE. Hoppas vi får se honom i många roller framöver :D

★ ★ ★

Arashis senaste performance på Utaban är en klass för sej! Inte mycket kan slå deras I Want Somebody eller Cry For You, men detta är riiiktigt bra!





Yosh! Ska spela lite Final Fantasy XII! Disma is going down!! >:)

^^/

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas verkligen att vi får vara till mitten av juni sen, det vore ju helt underbart! :D



BUTOUKAN! Ooooh dom dansar så underbart bra!! ♥ Jag har inte klippet på datan, men det är mycket möjligt att jag har sett det när jag kollat på massa SCs från 2008! :D Oh så underbart mysigt med grillkväääll! ♥



Ja Maru är verkligen superbra i Rescue!! :D Han kommer nog göra massa roller nu!



Oooh, supercoolt Arashi performance! :D







2009-04-28 @ 16:51:58
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Jo man måste köa ändå, för att man vill kanske komma lite längre upp. Visst nu e det säkert att man kommer in, men man vill inte helelr stå längst bak hehe! men vi kan ju prata om det sen, när vi ska mötas där och så, enligt mig måste vi inte kööööaaa sååå tidgt när vi väl har biljetter...fast ni kan ju med säga vad ni tycker! Oh har Arashi e ny låt?

2009-04-28 @ 18:51:52
URL: http://jaedze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0