...

Uff. Man är ju typ fortfarande mätt efter igår kväll XD Gick på kinarestaurang med Linda, Marielle och Helen och hade det allmänt mysigt ^^ Alla beställde buffén, och jag provade den mongoliska för första gången. Det var riktigt gott! :D Till efterrätt blev det melonglass, som är typ det godaste som finns? :P YUM! Repris på detta snart, tjejer :D

* * *

Imorgon blir det Jönköping! Hade betydligt mindre pengar på kontot än jag hade trott och hoppats, så fick ta från sparkontot D: Tänkte köpa mej en bra grill som inte är alltför dyr, skor om det finns några fina och kläder till Stockholm. I värsta fall får jag vänta med att köpa kläder till nästa löning. VAD JAG ÄR TRÖTT PÅ DETTA D:

* * *

På dagens schema: Middag + Top Model om ca en timme, städa datorn, starta upp min hemsida, fixa låtar till mp3n, En Geishas Memoarer kl 21:00, allmänt nattugglande, se draman om det blir tid över, sen sova :P


Kommentarer
Postat av: Linda

Det var så otroligt gott med kinamat! :D ♥ Vi alla måste dit snart igen! :D



Oh, det är så jobbigt att ständigt behöva tänka på ekonomin, usch! :( Hoppas det blir bättre tider snart!

2009-04-30 @ 22:35:56
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: Marielle

Det var så mysigt att äta där, det måste vi lätt göra till en tradition! :D



Jönköping O__o Känner på mig att det kommer bli farligt! XD Det gäller att stå emot alltså!

2009-05-01 @ 00:30:56
Postat av: Helen

Hej och tack för en nice och mumsig kväll! Måste komma en repris på den nån gång :-)

2009-05-02 @ 08:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0