Pojkarna från förr

Ojoj. Jag åkte på ytterligare en nostalgitripp ikväll. Jag och Linda slöade i soffan och beklagade oss över hur tråkiga programmen var på TV. Så vad gör vi? Jo, vi petar in ett av våra übergamla videoband! Där fanns supermysiga klipp med pojkarna från förr, dvs POJKBANDEN. Backstreet Boys, Westlife, Blue, Boyzone... till och med fanns där en boyband special med NKOTB och Take That ♥ Denna pojkbandspop har varit med oss så länge och det är riktigt underbart. Och när man ser videor som Backstreet Boys' Backstreet's Back så är det inte svårt att förstå varför de var de största på den tiden. Såg dom live två gånger på slutet av 90-talet, och det vore verkligen fantastiskt roligt om man kunde se dem igen!

Jag må vara en pojkbandsnörd.... men denna låten är riktigt, riktigt bra även om man kanske inte gillar genren:



Och denna ska vi inte ens tala om, den är... så sjukt vacker. Klassiker. Tidlös ♥




Wow. Känslostorm! Nostalgitrippar som dessa kan vara riktigt härliga, medan andra känns enbart jobbiga. En av de tider jag saknar mest är de år som Sagan om ringen filmerna gick på bio. Denna väntan och förväntan, förundran och spänning! Det är något jag kan sakna så grymt mycket, och det går ju aldrig få tillbaka. Det kommer fortfarande storfilmer som Narnia och Twilight, men... INGET slår "Sagan om ringen" ♥ Jag hoppas, hoppas, HOPPAS verkligen att de kommer visas på bio igen. Jag tror ju inte någon biograf skulle förlora på det, direkt.


Sen att Elijah Wood råkar vara en av mina favoritskådisar sen 1998 gör ju inte saken sämre :P Måste ju bara posta denna bilden bara därför XD



Hur som helst. "Sagan om ringen" filmerna är MAGISKA, och denna magi kan bara upplevas fullt ut på en biograf. Så låt dem komma upp på bio igen! ♥ ♥



Snart X-men! Ska sticka över till Linda om en halvtimme, då blir det pizza till filmen :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, detta var en underbar nostalgitripp! :D Alla dessa underbara pojkband! ♥ Och dom låtarna är ju så otroligt fina! Man uppskattar verkligen de åren man hade med dessa grupper! ♥



SAGAN OM RINGEN! TT Jag saknar också den tiden så sjukt mycket! Jag hoppas verkligen att dom kommer tillbaka på bio, då ska vi gå på dom så mycket vi bara kan! ♥ Tänk att man väntade ett helt år på nästa film! Vilken underbar tid det var! ♥ TT



WOW! Det är så häftigt att du varit ett Elijah fan i 11 år nu!! ♥ And more to come, hihi! :D ♥



X-Men + pizza = UNDERBART! :D

2009-05-24 @ 21:56:53
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Ohhhh vad underbart med sånt! Älskar nostalgi! GAst ja det kan bli jobbigt ibland med! Finns två sidor av det hihi. jag älskar också alla dom banden..heöt underbara med underbar musik.



Såg med X-Men...älskar dom filmerna också♥♥

2009-05-25 @ 09:20:36
URL: http://jaedze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0