pheew

PHEW! Har nu städat, dammsugit och skurat golven i hela lägenheten. Har bara disken kvar, men den tar jag sen. Nu ska jag fixa tacos! Och mysa framför TVn till Top Model ^^

Trodde städningen skulle ta mycket längre tid, men nu hinner jag fixa med datorn också. Den behöver städas REJÄLT! Har väl 1000+ bilder som ska sorteras i diverse mappar xD;;

Hade tänkt baka muffins idag för det var så länge sen senast, MEN jag hade inget smör hemma D: Och jag PALLAR inte gå och köpa xD;;


Armbanden jag köpte häromdagen:

Nu måste jag fixa matchande outfit tills imorgon! ;)

Kommentarer
Postat av: Jaedze

Ohh vad underbart söta dom vaaaaa......behöver med nya armband men hittar aldrig söta/snygga för mig! Men ha så kul för resten av kvällen!

2009-05-21 @ 16:47:45
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Linda

MUFFINS! Hoho, man pallar verkligen inte gå o handla! xDD Armbanden är så söööta! :D

2009-05-21 @ 17:02:41
URL: http://juicybox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0