måndag

Hej o hallåj! Måndag och LÖNING! :D Ska försöka hålla i slantarna så hårt det går inför sommaren, men ska iaf leva lite lyx IiStockholm i helgen :P Inhandlade lite mat efter jobbet, och passade på att köpa ingredienser till muffins!  Som det verkar nu, blir det inget jobb nästa vecka så då ska jag passa på att baka en massa muffins och frysa in. Alltid bra att ha när man känner för en mysstund =) Dessutom har jag ÄNTLIGEN köpt batterier som går ladda! Det funkar liksom inte att byta batterier så fort de tar slut... och de tar slut rejält fort i min digitalkamera! ^^;;;

Idag är det underbart väder! Vill sitta ute på balkongen och läsa och mumsa jordgubbar! Men jag har en hel del att göra idag (betala räkningar, uppdatera hemsidor, boka bussbiljetter, fixa och dona...), så får se om jag hinner! Annars är det ju en dag imorgon också, har inga planer alls. Hoppas bara vädret blir lika fint ^^



Kommentarer
Postat av: Linda

Oh vad gott med muffins! :D ♥ Oh blev sugen på det nu hihi! :D



Vädret är så otroligt häärligt! :D ♥ Oh hoppas du hinner koppla av på balkongen mitt i allt bestyr!

2009-05-25 @ 17:50:11
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Ohh nu blev jag med sugen på muffins♥



Vad skönt det låter att va på balkong! Vädret har varit underbart idag...

2009-05-25 @ 18:01:26
URL: http://jaedze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0