FF

Okej, har gjort en hel hög nya LJ avatars och fick mig en nostalgitripp på köpet!
Eller vad sägs om detta:

CLOUD! ARGH SQUEENIX SLUTA GÖRA KARAKTÄRERNA SÅ VACKRA.
DE FINNS JU INTE PÅ RIKTIGT D:

Rent allmänt har det varit mycket Final Fantasy på sistone, känns det som XD När Marielle var här senast kikade vi lite på FFIX, och musiken i det spelet är så fantastisk så jag har lyssnat mycket på det. Och igår skickade hon ett YT-klipp från när Nobuo var och spelade i Stockholm... OCH JAG VAR INTE DÄR. OFÖRLÅTLIGT D:

Måste spela om IX... nån gång när jag hinner ^^v





Kommentarer
Postat av: Linda

Nostalgitrippar kan vara så härliga! ♥ Nobuo kommer nog tillbaka till Sverige ska du se! ♥



Vilka underbart fina ikoner du har gjort!! :D

2009-05-21 @ 21:29:52
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Guuuuuuud han e bara sååååååååå vackerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr



Sluta göra sånna karaktärer....för att inte tala om han i Versus drools

2009-05-21 @ 23:47:24
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Sofia

men gud! är vi båda på final fantasy humör idag? jag beställde nyss en wallscroll med aerith och lyssnar på massa final fantasy och bara längtar efter 13!!!

Jag ville med se Nobuo sååååå mycket!!<3333 Han måste komma tillbaka!! seriöst!!!!

oooh final 9!!!! one of my favos!!<33333

NÄ VI BORDE BO NÄRMRE OCH HA FINAL FANTASY KVÄLLAR!!

2009-05-22 @ 02:42:03
URL: http://shiroisumire.blogg.se/
Postat av: Marielle

Vilka fina ikoneeeeeer!!! <333



FINAL FANTASY. NOBUO. Jag finner inga ord. <33

2009-05-22 @ 15:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0