det var denna söndagen

Hmm. Vet inte om det är jag som är trög, men jag tycker Supernatural blir krångligare för varje avsnitt XD;; Aja, det är spännande ändå och Dean.... trevlig att titta på ;)

Kollade hela fyra avsnitt på raken av Tokyo Ghost Trip tidigare under kvällen. Rätt flummig story, men kan vara lite creepy ibland. I vilket fall som helst så är Kiriyama Renn... trevlig att titta på XD


Nehepp! Nu ska jag fixa mat till jobbet imånn, och sen krypa ner i sängen med en bra bok =) Ska påbörja Änglar och Demoner nu. Eller ja, Angels and Demons kanske jag ska säga, eftersom jag har en engelsk version ^^;;; Men det går säkert lika bra :D


Godnatt på er ~♪

Kommentarer
Postat av: sandra

Trevlig läsning önskar jag dig:)

har du läst i cirkelns mitt än?

2009-05-11 @ 11:58:11
Postat av: Anonym

sv: jag med! fast det är lite dåligt att dom inte säljer gegga som tar bort lösnaglarna efter man haft dom på sig. ._ .

2009-05-11 @ 15:18:18
Postat av: Sofia

I'm just saying..wait til the last episodes of this season with Supernatural. XD -spolar inte- <3

2009-05-13 @ 12:56:37
Postat av: Linda

Ja det har verkligen blivit komplicerat där nu! xD Man blir ju helt förvimsad! Men, hohoo, ögongodis ;D ♥ ♥ ♥



Trevlig läsning! :D

2009-05-13 @ 17:28:30
URL: http://juicybox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0