söta halsband

Spenderade den tidiga kvällen med att shoppa lite :D Äntligen känner jag att jag har råd med lite trevliga saker! Ramlade in på cocoo.se, och kunde inte motstå dessa sötisar till halsband ♥


Muffin, macaron och glass! Skulle kunna lägga upp en bild på Yasu där han har liknande glass halsband, men alla vet redan att jag inspireras av honom :P ♥



Nu är Linda här och hälsar på - vi ska spendera resten av kvällen framför trevliga musik DVDs! Det kommer bli en salig blandning av härliga band :D Mest längtar jag till Kanjani8... :3 De har ju fått mig att tvivla på mitt favorit JE band, vad tusan! X3 Världens i-landsproblem?!

Förresten, vi hade pratat lite om att gå ut på Harrys ikväll... men Harrys här i lilla staden är ungefär lika roligt som ett tandläkarbesök. Eller värre XD;;



Hoppas alla har en trevlig kväll! ~☆

Kommentarer
Postat av: Linda

Ooh vilka fina halsband! ♥ :D Supersöta!!



Oh det ska bli rooooligt att se på DVDs hihi! :D ♥



Ja, lilla Harrys! xD Det är inte lätt! xD

2009-06-18 @ 19:28:09
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: Marielle

Vad söta sakeeeeeeeer!!

2009-06-18 @ 20:26:48
Postat av: Jaedze

Ohhh vad soooootaaaa....



Oh vad kul ni kommer ha det! Hehe sont kan handa line..man borjar tvivla hihihih...

2009-06-19 @ 06:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0