ny grupp?



Okej, nu surrar det rejält runt Johnny's Entertainment och debut av ny grupp. Enligt somliga är det till och med bekräftat!
Om det nu stämmer så kommer den nya gruppen antagligen heta 優馬 w/B.I.Shadow (Yuuma with B.I. Shadow - uhh, kreativivet någon?) och har en medelålder på 14! FJORTON! VADAN? Är det ingen som är medveten om att det finns äldre fans, som inte vill springa efter dagisbarn småbarn? D: Och jag är inte förvånad att det är Nakayama Yuma som är frontfigur, det kunde man räknat ut i och med hans nya drama och all promotion... Har inget emot honom så, och jag tycker det är bra att det är Kansai folk (sannerligen på tiden!), MEN... det skulle varit BAD! Nu får man vänta ännu längre på en eventull debut.... T^T


* hoppas fortfarande *


Kommentarer
Postat av: Jaedze

Hörde med om detta...men jaaa ööhhm dagisbarn! Vill med ha nårra i iaf 20+ åldern....BAD hade ju vatt kul ja...eller KISUMAI!

2009-06-06 @ 15:51:39
Postat av: Mimmi

Svar:

Jag är superblandad med draman, är inte så duktig på att se på mainstream, jag gillar mer draman från landsbyggden av någon anledning. Min favorit heter "Toshishita no Otoko". Den tycker jag är asbra!

Värsta med draman är att börjar jag titta så gör jag inget annat, äter inte ens förrän jag tittat klart, haha!



Den senaste skitbra serien jag såg som gick på TV här nyss var "Love Shuffle" den rekommenderar jag starkt!

2009-06-07 @ 08:12:28
URL: http://kiminostyle.blogg.se/
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv: tack så mycket.



Hoppas allt är bra med dig

2009-06-07 @ 12:22:30
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Linda

Oh när ska det bli BAD, Kisumai och ABCs tur dåå? ♥ Johnnys är minsann lite vimsig tror jag! :O

2009-06-07 @ 17:25:04
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det skulle varit Kis-my-ft2 eller A.B.C-Z tur istället ;_;

2009-07-10 @ 10:46:51
URL: http://carcrashheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0