VÅR!

Ett tydligt vårtecken är när folk på jobbet börjar vika upp byxorna, och man kan jobba i bara T-shirt utan att frysa! :D Så, idag är det officiellt vår. Brukar frysa rejält så endast T-shirt har varit otänkbart, men inte idag :D Vattnet i min flaska blev dessutom varmt efter ett tag, istället för tvärtom :P

Det var första dagen på jobbet efter påskledigheten idag. Det var faktiskt väldigt lätt att gå upp på morgonen, trots att man skämt bort sej med att vara uppe sent hela helgen XD Arbetsdagen gick också jättebra, tiden gick snabbt! Sen efter jobbet var det tvätt, disk och städning som väntade! Fick ställa in den planerade vårstädningen från i torsdags, så tog det idag mellan tvättstugespringet. Tänkte skura golven också, men hann bara hälften. Får ta resten imorgon, eller senare ikväll.

Har också fixat massa jobbiga "måste-göras" saker; bokat tid hos optikern, mejlat netonnet om min krångliga TV, deklarerat och mejlat min jobbcoach. PHEW! Mycket produktiv dag, måste jag säga XD




Usch, vad jag har varit lat vad det gäller träning på sistone D: Har inte rört mej en millimeter under påsken XD;; Men det ska det bli ändring på nu! En timmes promenad varje dag ska jag försöka klämma in. Efter Scrubs blir lagom att gå ut en sväng. Dags att börja jobba på, så man kommer i bikinin i sommar! XDDDD


Nehej, nu måste jag vika o hänga in tvätten innan jag ska kolla Rent Hus med Linda. Ahhh vad jag kommer njuta av min prydliga lägenhet när jag ser hur stökigt andra har det! XD



KICYU KICYU KICYU! Kanjani8s nya album är så mycket kärlek!

Kommentarer
Postat av: Linda

Så skönt att tiden gick fort på jobbet! :D Och de ser så vårigt ut när de har uppvikta byxor hihi! :D Oh vad mycket du har fixat idag, vad duktig du är! :D



Det blir så lätt att man inte orkar röra på sig! :P En promenad är ju jättebra och nyttigt!! :D ♥









2009-04-15 @ 21:42:48
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: jaedze

Ja våren e hääääääääär och we like it!!! Hopas det håller sig länge nu! Har med bara T-shirt nu^^



Jaaaa sååå skönt att få så mycket gjort...ska med boka tid hos bank och forex och massa annat...inte orkat!

2009-04-15 @ 22:51:07
URL: http://jaedze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0