glada eito dagar

Ryota sötis
RYOTA, SLUTA VARA SÅ JÄDRA SÖT. Det finns en risk att jag äter upp dej ♥


Igår blev det massa JE DVDs igen! Eller massa var att ta i, kanske... det blev typ 80% Kanjani8! Dessa härliga gossar släpper ju nytt album i dagarna, så Eito crazen är i full gång!! Tycker dock det är dags för en ny DVD snart! Har snart gått ett och ett halvt år sen 47... som för övrigt är ett av mina bästa inköp nånsin ♥

BUTOUKAN TILL SHOUNEN CLUB I MAJ!!! Nej, det är ingen demonstration XD Dagens sanning, yo!


Ska snart traska till Lidl med Linda. Tillbaka till jobbet imorgon och jag har rejäl brist på mjölk och frukt! Och.. choklad XD


Ikväll blir det House och Lost! :D


Måste fixa ny layout snart........




^^/

Kommentarer
Postat av: Linda

Din Ryota!! :D



En sån underbart Eito kväll vi hade igår! :D Ja HOPPAS dom släpper en ny DVD snart, så vi får nytt Eito att titta påå! :D



BUTOUKAN! BUTOUKAN! Jag låter med som om jag demonstrerar! xDD SKA DOM TILL SC I MAJ!? :D (hallå, min älskade Boku-chan o Senga och jag har noll koll!?)



Lidl snaaaart! :D Spännande med House o Lost ikväll hihi! :D



2009-04-14 @ 16:46:06
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: jaedze

Albumet va braaaa^^

2009-04-14 @ 16:57:03
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Emerie

sv: ja, gud JE är kärlek! yes det är jag. :) ♥

2009-04-14 @ 18:29:36
URL: http://emerie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0